عينك blue cut عينك blue cut .

عينك blue cut

عينك بلوكات خريد

عينك blue cut

 

 

عينك طبي روباني زنانه - معايب عينك بلوكي

استفاده بيش از حد از صفحه نمايش هاي ديجيتال در سراسر جهان بسياري از دانشمندان را نگران كرده است. براي بسياري از مردم روي كره زمين، استفاده از گوشي هوشمند از لحظه بيدار شدن شروع مي شود. زنگ گوشي شما در لحظه اي كه به آن نياز داريد خاموش مي شود.

 

به عنوان مثال، بيشتر برنامه هاي روزانه ما شامل بيدار شدن در ساعت 6:30 صبح و خاموش كردن آلارم است. من ساعت 6:35 صبح اينستاگرام را چك مي كنم و تا ساعت 9 صبح هنوز در محل كار به صفحه كامپيوترم خيره شده ام. ظهر به دوستان و همكاران پيامك مي دهيم و اخبار را مي خوانيم. ساعت 13 به سر كار برمي گردم و ساعت 5 بعد از ظهر فيلم مي بينم.

 

وقتي قبل از خواب همين روال را انجام مي دهيد، متوجه مي شويد كه بارها به تلفن خود دسترسي پيدا مي كنيد. شكي نيست كه براي عينك blue cut

محافظت از خود در برابر نور آبي و اثرات مضر آن بايد عينك مسدود كننده نور آبي بخريد. زيرا سازندگان اين عينك ادعا مي كنند كه اين ابزار به عنوان محافظ چشم عمل مي كند.تعمير شيشه شكسته با ۷ ترفند ارزان و آسان

مزايا و معايب شيشه بلوك

با وجود مزاياي فراوان، معايب عينك بلوك نيز در مورد آن صحبت مي شود. ممكن است برخي افراد اين عينك را گزينه ايده آلي ندانند.

 

اين لنزها در جذب اثر انگشت بسيار عالي هستند. بنابراين، لنزها بايد دائما تميز و نگهداري شوند.

لنزهاي مسدود كننده نور آبي را مسدود مي كنند، اما رنگي مايل به سبز با رنگ هاي گرم تر را نشان مي دهند. برخي افراد آن را دردسر ساز مي دانند و براي عادت كردن به آن مشكل دارند. اين يكي از معايب شيشه بلوك است.

نور مستقيم خورشيد عينك blue cut

و نورهاي LED كه از بالا مي تابد از شبكيه چشم منعكس مي شوند. اين همچنين باعث مي‌شود كه وقتي در معرض نور مستقيم خورشيد يا نورهاي LED قرار مي‌گيريد، يك نقطه سبز رنگ در مركز عدسي‌هاي عينك شما ظاهر شود. اين نيز يكي از اشكالات عينك بلوك است.

چگونه بفهمم عينك من داراي لنز بلوكي است يا معمولي؟

با توجه به توضيحات بالا. براي آزمايش لنزهاي مسدود كننده، مي توانيد از يك اسلايد در معرض نور ماوراء بنفش استفاده كنيد. يا عينك blue cut

از فروشنده بخواهيد آن را آزمايش كند.با لنزهاي بلوك، نور از شيشه لنز عبور نمي كند. اما در عينك هاي معمولي نور بعد از شيشه به جسم پشت عدسي برخورد مي كند.


برچسب: عينك بلوكات خريد، بلوكات عينك، عينك هاي بلوكات،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ساعت: ۰۷:۲۵:۵۴ توسط:roya موضوع: نظرات (0)